čtvrtek 16. prosince 2010





 Stále si nejsem jistá jak prezentovat soubor staveb. Přemýšlela jsem nad 2 mi max 3 parcelami věnované  SS. Kvůli zásobování  přemýšlím nad umístěním ke břehům, po případě ke Štvanici. Stále ale nevím jaké fce vybrat a jak je zakomponovat do závěrečných výstupů. Zda by stačilo 2d? Určitě si dovedu představit kavárnu....
Po obvodu parcel jsem nechtela předurčovat nějaké specifické zábradlí, a tak jsem  do konstrukce naznačila jen jakýsi rastr, kdy předpokládám s jeho libovolným  zaplněním a dotvořením obyvateli...
                                        



2 komentáře:

  1. Teď momentálně také přemýšlím nad záměnou konkrétních katalogových domků za tyto hmoty, které by klidně mohly mít ještě nějakouprůhlednost. Připadá mi, že to víc sedí k tomu, že navrhuji volné parcely a katalogové domky mi teď tak trochu připadají, že svádí ke konkrétním stavbám. Dále jsem si říkala, že by bylo dobré na plachtu věnovat jedno pole v dolní části samotné prázdné kci...

    OdpovědětVymazat
  2. souhlasim, s realnymi domky to bude mnohem lepsi, ocenuji pekny pudorys patra, u perspektivy z platformy bych zmenil stanoviste vic ke kraji (tak jak ho mate u puvodni perspektivy), udelejte plachtu!!! at vime, kterou perspektivu pouzijete, jako soubor staveb bych resil , kavarnu, skolku, zubni stedisko, detskou knihovnu,atp., neco si najdete v casopisech, ph

    OdpovědětVymazat