pátek 17. prosince 2010

PLACHTA

                                                                                            VARIANTA 1


                                                                                            VARIANTA 2

6 komentářů:

  1. Více se mi zamlouvá varianta dvě s hlavní nadhledovou vizualizací.S tím že by kce byla zaplněná baráky. K Vašemu předchozímu komentáři jsem úplně nepochopila jestli myslíte domy ve vizualizacích katalogoveho typu jako jsem mela v predchozich variantach a nebo jen takto hmotově?Protože mě se to právě líbí víc takhle.Díky M..

    OdpovědětVymazat
  2. prvni plachta je mnohem lepsi, axo uvidite v modelu, domy bych udelal urcite realisticky, hmoty nejsou dobre, ucel perspektiv je udelat realisticky dojem, predpokladam dokonaly zakres do fotky, se vsim vsudy, mozna bych nekde par domu vynechal, zaplnovani se bude delat postupne, trochu transparentnosti perspektive pomuze, klidne tam dejte umely travnik a stromy do kvetinace, ph

    OdpovědětVymazat
  3. Ten interier to moc dobre neprodava, zkusil bych minimalne jine osvetleni, plus dodelat konstrukci - napr. zavetrovani

    OdpovědětVymazat
  4. Stale premodelovavam fasady a soubor staveb jsem se rozhodla vyresit stejne, takze jsem si nasla takove male kramky a nehezke kavarny, ktere podpori ty katalogove domky a dodelavam k nim pudorysy a rezy...

    OdpovědětVymazat
  5. ok, prosim poveste na blog posledni stav prace a plachtu, ph

    OdpovědětVymazat